- Kolekcje(154)
- Warsztat(170)
- Akcesoria QBRICK(35)
- Ogród(14)
- Nowości
679,99 zł
Cena regularna:
729,99 zł
552,84 zł
Cena regularna:
593,49 zł
99,00 zł
Cena regularna:
149,00 zł
80,49 zł
Cena regularna:
121,14 zł
268,00 zł
Cena regularna:
289,99 zł
217,89 zł
Cena regularna:
235,76 zł
328,00 zł
Cena regularna:
349,99 zł
266,67 zł
Cena regularna:
284,54 zł
359,99 zł
Cena regularna:
389,99 zł
292,67 zł
Cena regularna:
317,07 zł
319,99 zł
Cena regularna:
339,99 zł
260,15 zł
Cena regularna:
276,41 zł
349,00 zł
Cena regularna:
369,99 zł
283,74 zł
Cena regularna:
300,80 zł
409,00 zł
Cena regularna:
429,99 zł
332,52 zł
Cena regularna:
349,59 zł
152,99 zł
Cena regularna:
168,99 zł
124,38 zł
Cena regularna:
137,39 zł
173,99 zł
Cena regularna:
188,99 zł
141,46 zł
Cena regularna:
153,65 zł
1. Zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym realizujemy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Zamówienia realizowane poprzez dostarczenie do wybranego miejsca, realizujemy w dniach roboczych, za pośrednictwem profesjonalnych przewoźników:
- DPD Polska Sp. z o.o., ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa;
- InPost S.A, ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków;
- Centrala Poczty Polskiej S.A., ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa;
- FedEx Express Poland Sp. z o.o., ul. Annopol 19, 03-236 Warszawa;
- UPS Polska Sp. z o.o., ul. Prądzyńskiego 1/3, 01-222 Warszawa;
-
DHL Parcel Polska Sp. z o.o., ul. Osmańska 2, 02-823 Warszawa.
3. Zamówienia realizowane poprzez odbiór osobisty, realizujemy w dniach roboczych, w naszej siedzibie.
4. Wydanie towarów przewoźnikowi następuje w terminie podanym w karcie towaru.
Do czasu wydania towarów przewoźnikowi należy doliczyć czas dostarczenia, realizowany przez przewoźnika w czasie wynoszącym zwykle 1 dzień roboczy.
5. Bieg terminu wydania Towarów rozpoczyna się:
- od chwili wysłania przez nas potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji – w przypadku wybrania metody płatności przy odbiorze towarów,
- od zaksięgowania przez nas otrzymanej należności – w przypadku wybrania metody płatności z góry.
6. Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
7. Modyfikacja zamówienia jest możliwa tylko przed wysłaniem go.
Nie można wprowadzać zmian do zamówienia po odebraniu zamówienia przez przewoźnika. Wprowadzanie zmian do zamówienia jest możliwe poprzez kontakt mailowy: kontakt@skrzynkownia.pl lub telefoniczny: +48 666 190 949